onsdag, januari 13, 2010

Stefan Holm - Patrik Sjöberg 100-1

Ämne: Off topic

En serie som jag gillar är Mästarnas mästare. Det är en dokusåpa på lagom nivå som dessutom har förhålladevis folkkära deltagare. Den givna striden står mellan Patrik Sjöberg och Stefan Holm. Personligen tycker jag att Sjöberg var en mycket bra höjdhoppare, men det är också allt. Stefan Holm var också en mycket bra höjdhoppare, men han är dessutom något mer. Han är allmänbildad och dessutom är han inte konstant otrevlig som Sjöberg verkar vara. (Ettan i rubriken står för hans världsrekord)

Många tycker att Sjöberg sätter färg på programmet, jag tycker att han förstör det. Jag hoppas att Holm spöar Sjöberg så det sjunger om det.

Uppdatering:
Efter gårdagens avsnitt fick jag lite mer respekt för herr Sjöberg, jag låter dock inlägget vara oförändrat!

2 kommentarer:

  1. Att döma människor man inte känner borde någon som passerat 30 lärt sig redan... Att sedan sätta sig ner och skriva om det visar bara vilken brist på respekt du har...

    SvaraRadera