måndag, mars 15, 2010

Sexdocka

Ämne: Humor

Jag köpte en docka idag. Lillan hade ingen docka, men en massa bollar och bilar så vi tyckte att det var dags för henne att få en docka. Det första som hände var att kläderna åkte av dockan. När jag hittade den nästan nakna dockan tänkte jag kolla om det var en tjej- eller killdocka. Oviktigt naturligtvis, men jag tänkte inutitivt att det skulle vara en tjejdocka så jag ville bara undersöka om så var fallet.

Jag insåg att det inte gick att avgöra så halvt för mig själv yttrar jag orden:

"Hmmm, det är en unisexdocka"

Lillan härmar direkt:

"Sexdocka!"

Jag hoppas att hon snabbt glömmer det nya ordet. Det är ingen jag vill att hon ska sprida på dagis, om vi säger så. Men visst tyckte jag att det var sött!

3 kommentarer:

  1. Ha Ha, det är svårt med de små papegojorna men härligt :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan bli intressanta situationer. Hon har redan sagt satan, fan och helvete, så man får verkligen passa sig! :-)

    SvaraRadera